loading...
23 مهر تولدمه
سناء بازدید : 254 نظرات (0)

عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین 


قیمت محصول : 2744000 تومان


برند : Sony



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین


 


نقد و بررسی تخصصی

در حالی که در نسل هفتم صنعت بازی‌های ویدیویی، رقابت بین شرکت‌های مختلف سر حسگرهای حرکتی و دسته‌هایی مثل PlayStation Move و Wii Mote بود، در نسل هشتم کنسول‌ها، این رقابت به هدست‌های واقعیت مجازی کشانده شده است؛ مقایسه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی با حسگرهایی مثل Kinect هم بی‌دلیل نیست، چون این هدست‌ها قرار نیست عمر بیشتری از این حسگرها داشته باشند. سونی اولین شرکتی است که هدست واقعیت مجازی کنسولی را عرضه کرده است. هدست واقعیت مجازی PlayStation VR در حالی  که تجربه‌ای بسیار خوب از بازی‌های واقعیت مجازی ارایه می‌دهد، در مقابل رقبا کمی ضعیف‌تر عمل می‌کند.

سخت‌افزار

قبل از هر چیز، باید نگاهی به سخت‌افزار استفاده شده در هدست PlayStation VR بیاندازیم. سخت‌افزار داخل هدست سونی، کمی از هدست‌های رقیب‌اش یعنی HTC Vive و Oculus Rift ضعیف‌تر است. در حالی که وضوح تصویر هدست‌های Vive و Rift به ترتیب برابر با ۲۵۶۰ در ۱۲۰۰ و ۲۱۶۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است، سونی از یک صفحه‌ی نمایش Full HD روی هدست خودش استفاده کرده است. این موضوع هم باعث شده است تا هنگامی که هدست را روی سر خود می‌گذارید، پیکسل‌های صفحه‌ی نمایش را مقابل چشم‌تان ببینید. میدان دید هدست سونی هم برابر با ۱۰۰ درجه است که ۱۰ درجه از دو هدست رقیب پایین‌تر است. با این حال، نرخ بروزرسانی تصویر در صفحه‌ نمایش PlayStation VR برابر با ۱۲۰ هرتز است که این هدست را بالاتر از رقبای‌اش قرار می‌‌دهد. این موضوع باعث شده است تا هرگونه تاخیری در حرکت تصویر، روی هدست سونی از بین برود. در حالی که سخت‌افزار اصلی PlayStation VR، یعنی هدست‌اش سخت‌افزاری بسیار خوب دارد، متاسفانه کنسول پلی‌استیشن توانایی یک کامپیوتر بازی را ندارد؛ طوری که مشکل اصلی بازی‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن۴، به خود کنسول برمی‌گردد، نه هدست.

بازی‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن۴، با وضوح تصویری بسیار پایین رندر می‌شوند. کیفیت آن‌ها هم در مقایسه با نسخه‌ی کامپیوتری همان بازی‌ها، بسیار پایین آمده است. برخی بازی‌ها آن قدر کیفیت پایینی دارند که Level of Detail آن‌ها، یعنی فاصله‌ای که بازی رندر می‌کند، بسیار پایین است؛ طوری که بیشتر از یکی دو متر مقابل‌تان رندر نشده است.

با این اوصاف، مشکل اصلی همان وضوح تصویر بسیار پایین بازی‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن۴ است. در برخی بازی‌ها آن‌قدر وضوح تصویر پایین است که همه چیز مقابل‌تان را تار و پیکسل مانند می‌بینید. شاید بهتر بود به جای پایین آوردن وضوح تصویر، بازی‌های واقعیت مجازی روی کنسول سونی از خیر نورپردازی خفن و دیگر قابلیت‌های گرافیکی می‌گذشتند. وضوح تصویر آن‌قدر پایین است که دل‌تان نخواهد به بازی کردن ادامه دهید. البته همه‌ی بازی هم این مشکل را ندارند و برخی بازی‌سازها، این موضوع را درک کرده‌آند و بازی‌های‌شان را ساده‌تر ساخته‌اند. این بازی‌ها، همان تجربه‌ی واقعیت مجازی که انتظار دارید را در اختیارتان می‌گذارند و اذیت‌تان نمی‌کنند، اما نمی‌توانیم به خاطر چند بازی ساده و کوچک، این واقعیت را که اکثر بازی‌ها کیفیت و وضوح بسیار پایینی دارند را در نظر نگیریم.

با اینکه هدست‌های HTC Vive و Oculus Rift کیفیتی بسیار خوب و قابل قبول را ارایه می‌ًدهند، اما مشکلی دارند که باعث می‌شود این کیفیت خراب شود؛ مشکلی که اصلا در هدست PlayStation VR پیدا نمی‌شود: مشکل قرار گرفتن روی سر.

مشکل اصلی وضوح تصویر بسیار پایین بازی‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن۴ است.

طراحی

با اینکه هدست واقعیت مجازی سونی، حتی ده-بیست گرم از هدست‌های رقیب خود وزن بیشتری دارد، اما این موضوع اصلا احساس نمی‌شود. تمام هدست‌های واقعیت مجازی باید در نقطه‌ای مشخص مقابل چشم‌های‌تان قرار بگیرند. برای مثال، باید HTC Vive یا Oculus Rift را آن قدر بالا و پایین و عقب و جلو کنید، تا چشم‌تان در نقطه‌ی مشخص شده قرار بگیرد و تاری تصویر از بین برود. هدست Vive آن‌قدر بد روی سرتان قرار می‌گیرد که این تنظیم، با کمی تکان خوردن به هم می‌ریزد. تنها چیزی که Vive را روی سر شما نگه می‌دارد، یک کش است؛ کشی که بعد از چند دقیقه شل می‌شود و باید هدست را دوباره روی سرتان تنظیم کنید. هدست سونی اصلا چنین مشکلاتی ندارد و راحت‌ترین هدست واقعیت مجازی ساخته شده است.

هدست PlayStation VR به دایره‌ای تاج-مانند متصل است. این تاج را باز می‌کنید، روی سرتان قرار می‌دهید و هدست دقیقا در همان نقطه‌ای قرار می‌گیرد که مشکلی در تاری تصویر به وجود نیاید. حتی پس از تکان خوردن‌های زیاد هم مکان قرارگیری هدست تغییر زیادی نمی‌کند. قرار دادن هدست سونی روی چشم حتی با زمانی که عینک به چشم دارید هم راحت است. سونی وزن هدست را طوری روی سر قرار می‌دهد که پس از مدتی، دیگر احساس نمی‌کنید یک هدست واقعیت مجازی روی چشم دارید. با این حال، به هیچ وجه نمی‌توانیم این حرف را برای هدست‌های Vive و Rift بزنیم.

از نظر طراحی ظاهری، هدست سونی باز هم بالاتر از رقبای‌اش قرار دارد؛ طوری که به راحتی می‌توانید این موضوع را که تیمی درست و درمان هدست PlayStation VR را ساخته است درک کنید. برخلاف سونی که شرکتی بزرگ است و مطمئنا تیم تحقیق و توسعه‌ی بزرگی روی PlayStation VR کار کرده‌اند، هدست‌های Vive و Rift پروژه‌هایی مستقل بوده‌اند و این موضوع، از همان قیافه‌شان پیدا است.

به طور کلی، می‌توانیم به جرات بگوییم که طراحی ظاهری و کیفیت ساخت PlayStation VR از رقبای‌اش بسیار بهتر است.

دوربین

حتما می‌دانید که برای بازی با هدست، باید حتما یکی از دوربین‌ها به کنسولتان وصل شده باشد. مزیت این محصول را می‌تواند به همراه داشتن همین دوربین به حساب آورد. پلی‌استیشن 4 برای اینکه موقعیت هدست واقعیت مجازی را تشخیص دهد، از دوربین PlayStation Camera استفاده می‌کند. دوربین پلی‌استیشن ۴ یک وسیله‌ی جانبی برای پلی استیشن 4 سونی است که به کمکش علاوه بر بازی با هدست، می‌توانید بدون استفاده از دسته، در منوی پلی‌استیشن 4 گشت‌وگذار کنید. برای مثال، دوربین می‌تواند چهره‌ی شما را شناسایی و کسی را که دسته را به دست می‌گیرد، در حساب کاربری مختص خودش وارد کند. سونی برای اینکه دوربینش شما را بهتر ببیند و بشنود، از دو لنز واید و چهار میکروفون در PlayStation Camera استفاده کرده است. با استفاده از این دوربین می‌توان همچنین با استفاده از PlayStation Camera فرمان‌های صوتی به پلی‌استیشن 4 داد. نکته‌ی جالب درباره‌ی این دوربین، امکان فیلم‌برداری و استریم هم‌زمان روند بازی است؛ یعنی همان‌طورکه مشغول استریم‌کردن روند بازی‌تان برای دیگران هستید، دوربین پلی‌استیشن هم تصویر زنده‌ای از شما را هم‌زمان پایین ویدیو نشان می‌دهد. این مدل با قبلی هیچ تفاوتی به‌غیراز طراحی ظاهری ندارد و دقیقا همان کارایی را ارائه می‌دهد. با اینکه دوربین PlayStation Eye که برای نسل‌های قبلی بود، چندان به درد نمی‌خورد و حتی یکی دو بازی خوب و هیجان‌انگیز هم نداشت، سونی قابلیت‌های بیشتری در PlayStation Camera قرار داده است؛ به‌طوریکه دوربین پلی‌استیشن 4 بیشتر کارایی‌هایی شبیه به کینکت مایکروسافت دارد تا یک دوربین معمولی برای بازی. در نهایت، در صورت نداشتن این دوربین، بازی با PlayStation VR و لذت‌بردن از امکانات خاص و منحربه‌فرد آن ممکن نیست.

تجربه‌ی واقعیت مجازی

روند تجاری ساخت بازی‌ها برای کنسول بازی، برای PlayStation VR هم تکرار شده است. یعنی همانطور که شرکت‌های بازی‌سازی، بیشتر تمایل دارند تا روی کنسول‌ها بازی بسازند تا کامپیوترهای شخصی، تعداد بازی‌های درست و درمانی هم که برای PlayStation VR ساخته شده، از بازی‌های واقعیت مجازی برای کامپیوتر بیشتر است. البته این موضوع را باید به سونی ربط داد که با شرکت‌های بازی‌سازی وارد مذاکره شده است.

در حال حاضر، بازی‌های بزرگی مثل Resident Evil 7 یا Batman: Arkham VR قرار است برای مدت زیادی در انحصار هدست واقعیت مجازی PlayStation VR باشند. بازی‌های بسیار خوبی مثل REZ Infinite و Farpoint هم فقط روی کنسول و هدست واقعیت مجازی سونی پیدا می‌شوند. با این حال، بهترین تجربه از این عناوین، مطمئنا روی هدست واقعیت مجازی سونی رقم نخواهد خورد.

هدست سونی حتی نشستن و ایستادن شما را هم به خوبی تشخیص نمی‌دهد.

دو هدست Oculus Rift و PlayStation VR از دوربین‌هایی برای تشخیص موقعیت هدست در فضا استفاده می‌کنند. از سوی دیگر، هدست HTC Vive محیط بسیار بزرگی را برای شما تبدیل به محیط بازی می‌کند؛ طوری که با هدست Vive می‌توانید در محیط راه بروید، بنشینید، بلند شوید و کاملا تصور کنید که در دنیایی دیگر هستید. محیطی که هدست PlayStation VR در آن کار می‌کند، بسیار کوچک است و راه رفتن که به کنار، هدست سونی حتی نشستن و ایستادن شما را هم به خوبی تشخیص نمی‌دهد و به شما توصیه می‌کند که به هنگام بازی کردن با PlayStation VR، سر جای خود بنشینید و فقط سرتان را تکان دهید.

البته این موضوع دلیل نمی‌شود که بازی‌های PlayStation VR سرگرم‌کننده نباشند، چون شرکت‌های بازی‌سازی تجربه‌های واقعیت مجازی هدست سونی را مطابق با قابلیت‌های آن ساخته‌اند؛ طوری که حتی لازم نیست برای لذت بردن از بازی‌ها، از حسگرهای حرکتی Move استفاده کنید و دسته‌ی معمولی پلی‌استیشن۴ هم برای انجام بازی‌ها بسیار خوب است.

ارزش خرید

مهم‌ترین موضوعی که خریدن PlayStation VR را جذاب می‌کند، قیمت بسیار خوب آن است؛ البته در مقایسه با دیگر هدست‌ها می‌گوییم، وگرنه هدست واقعیت مجازی سونی اصلا ارزان نیست. در حال حاضر، باید چیزی حدود ۳ میلیون تومان برای خریدن PlayStation VR، دوربین PlayStation Camera و دسته‌های PlayStation Move هزینه کنید. هزینه‌ی یک پلی‌استیشن۴ و تعدادی بازی را هم به آن اضافه کنید و می‌بینید که پنج میلیون تومان برای تجربه‌ی هدست واقعیت مجازی هزینه کرده‌اید.

از سوی دیگر، هدست HTC Vive برای‌تان چهار تا پنج میلیون تومان آب می‌خورد. یک کامپیوتر خیلی قوی را هم فراموش نکنید که در بهترین حالت، پنج تا شش میلیون تومان برای‌تان هزینه دارد؛ چون اگر می‌خواهید بازی‌های واقعیت مجازی را تجربه کنید، در بدترین حالت یک GTX 1070 می‌خواهید که قیمت کمی ندارد.

هدست‌های واقعیت مجازی تفاوت زیادی با PlayStation Move و Kinect ندارند.

به همین دلیل است که می‌گوییم راحت‌ترین و ارزان‌ترین راه تجربه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی، در حال حاضر PlayStation VR است.

با تمام این اوصاف، اگر نظر نهایی ما را می‌خواهید، بگذارید این هشدار را به شما بدهیم که هدست‌های واقعیت مجازی تفاوت زیادی با PlayStation Move و Kinect ندارند و مطمئنا پس از یکی دو ماه کلنجار رفتن با آن‌ها، تجربه‌اش تکراری می‌شود و دیگر سمت آن‌ها نمی‌روید. با این حال اگر واقعا تصمیم‌اش را گرفته‌اید تا هدست‌های واقعیت مجازی را تجربه کنید، PlayStation VR را به عنوان بهترین گزینه به شما معرفی می‌کنیم.


 



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تصاویر بیشتر
عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین
عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین
عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین
عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین
عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین


 


 

















عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین







رتبه: ۴ - ‏۴ مرورهدست واقعیت مجازی «PlayStation VR» به همراه دوربین، محصولی کامل برای علاقه‌مندان به بازی‌های مخصوص پلی‌استیشن است. جعبه‌ی این محصول علاوه بر هدست ...





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR - Digikala







رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۰ مرورباندل عینک واقعیت مجازی سونی مدلPlayStation VR CUH... ۵,۸۹۵,۰۰۰ تومان. عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین · عینک واقعیت مجازی سونی ...





PlayStation VR With Camera فروشندگان و قیمت عینک و ...







رتبه: ۵ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۲۷٬۴۴۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین Sony PlayStation VR With Camera سرویس ویژه دیجی کالا: ۷ روز تضمین بازگشت کالا. دیجی کالا · 2.7 ...





Sony PlayStation VR with PS4 Camera فروشندگان و قیمت ...







رتبه: ۳٫۳ - ‏۱۰ رأی - ‏‎ریال ۲۷٬۶۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۴۴٬۵۰۰٬۰۰۰باندل Worlds نسخه ی اول عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Worlds ... هدست واقعیت مجازی سونی به همراه دوربین - Sony Playstation VR Virtual Reality ...





هدست واقعیت مجازی سونی پلی استیشن SONY Playstation ...





راهنمای تماشای ویدئوی 360 درجه در عینک پلی استیشن وی آر PS VR ... صفحه نمایش PlayStation VR با ابعاد 5.7 اینچ و از جنس OLED سفارشی می باشد; میدان دید 360 درجه که هیچ جا و ... سونی پیشنهاد می کند هدست واقعیت مجازی و دوربین مورد بحث را دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کرده و .... با همه مدل های PS4 کار میکنه و تست شده.






لیست قیمت باندل واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR | ترب






‎ریال ۱٬۱۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۵۸٬۹۵۰٬۰۰۰
خرید باندل واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR ، خرید Sony PlayStation VR Bundle ، لیست قیمت باندل واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR ، لیست قیمت ...





لیست قیمت عينک واقعيت مجازی PlayStation VR به همراه ...






‎ریال ۴۰٬۴۹۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۵۹٬۹۹۰٬۰۰۰
خرید عينک واقعيت مجازی PlayStation VR به همراه دوربین باندل Worlds ، لیست قیمت عينک واقعيت ... باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle – B.





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین





توجه: برای استفاده از این محصول باید کنسول پلی استیشن داشته باشید. هدست واقعیت مجازی «PlayStation VR» به همراه دوربین، محصولی کامل برای علاقه‌مندان به ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل playstation VR Bundle | آراز ...





مشخصات، بررسی و خرید عینک واقعیت مجازی سونی VR مدل PlayStation VR Bundle VR Worlds با بهترین قیمت و ... نوع, کینکت و دوربین , عینک واقعیت مجازی.






خرید باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدل Playstation Vr CUH ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور۱۱ تیر ۱۳۹۸ - باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدل Playstation Vr CUH-ZVR2 Bundle ... playstation vr bundle یک شاهکار ازکمپانی سونیه،نسبت به نسخه ی قبل با طراحی بهتری ارائه شده است. ... نوع, کینکت و دوربین , عینک واقعیت مجازی.





عينک واقعيت مجازي باندل VR Camera – عصر بازی - AsreBazi





عینک واقعیت مجازی PLAYSTATION 4 VR BUNDLE CAMERA در ابتدا با نام پروژه مورفیس (Project Morpheus) معرفی شد. سونی در طول مدت توسعه این محصول، ...






کنسول پلی استیشن 4 پرو باندل وی آر فول پک عینک و هدست ...





هدست واقعیت مجازی «PlayStation VR» به همراه دوربین، محصولی کامل برای علاقه‌مندان به بازی‌های مخصوص ... عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle.






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle / ...





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle از یک صفحه‌ی نمایش Full HD ... کمپانی سونی با بهره گیری از اصول ارگونومی، توزیع وزن هدست روی سر را به گونه ... (عینک) واقعیت مجازی را تشخیص دهد، نیاز به دوربین پلی استیشن ۴ سونی دارد; ...






معرفی عینک واقعیت مجازی سونی PlayStation VR - آپارات





هدست واقعیت مجازی «PlayStation VR» شرکت «سونی» مدتی است که راهی بازار ... کارایی این محصول به وسیله ی دوربین مخصوص پلی استیشن ممکن می شود که ... عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle ... واقعیت مجازی با Playstation VR.






تعمیرات عینک واقعیت مجازی سونی - تعمیرات لپ تاپ سونی ...





در اینجا هم هدست واقعیت مجازی PlayStation VR یکی از محبوبترین مدل ها بوده غکه ... جهت کار کردن این عینک مجازی باید دوربین مخصوص آن نیز محیا بوده باشد و توسط ایتن ... عینک واقعیت مجازی خود به مرکز تعمیرات سونی تماس بگیرید و مشکل را با ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین





قیمت عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین |خرید عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین |فروش عینک واقعیت مجازی ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle – قالب ...





هیجان واقعیت مجازی را نمیتوان باور کرد. « play station VR bundle » این هیجان را دو‌چندان کرده. با داشتن دو دسته‌ی move و camera نسل جدید شرکت سونی شرایط برای ...






اتوز | بهار 72 | عینک واقعیت مجازی PlayStation VR





عینک واقعیت مجازی محصولی است که می توانید با آن حس واقعی بودن در فضای بازی ... دوربین همراه PlayStation VR موقعیت هدست ، Dual Shock 4 و PlayStation Move (در ...






لوازم جانبی کنسول های بازی - آسان سرویس





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Skyrim Bundle. 0. از 0 رای ... دوربین سونی پلی استیشن 4. 0 ... حسگر حرکتی مايکروسافت مدل Kinect به همراه مبدل. 0.






بررسی هدست واقعیت مجازی PlayStation VR - #کلاغه





۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR ... سونی همچنین همزمان با عرضه‌ی پلتفرم واقعیت مجازی خود، از نسل جدید دوربین‌های PlayStation Camera ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل VR پلی استیشن-Full Bundle ...





ارسال اینترنتی ورایگان بسته فول پک پلی استیشن وی آر همراه با کد تخفیف هدیه- بهترین ... عینک واقعیت مجازی سونی مدل VR پلی استیشن-Full Bundle ... دسته: playstation, کنسولهای بازی, لوازم جانبی playstation برچسب: camera, PSVR, پک ...






باندل Worlds نسخه ی اول عینک واقعیت مجازی سونی مدل ...





خرید عینک واقعیت مجازی سونی ps4 بهترین قیمت خرید اینترنتی عینک واقعیت ... 4 فول پک دوربین و دسته موو نمایندگی فروش عینک واقعیت مجازی در ایران عینک واقعیت ... این بار بهترین اختراع دنیا در رده ی تحولات گیم را با تمام مواردی که برای ... درون جعبه ی این محصول دو عنوان از شرکت سونی به نام "VR Worlds" و "VR Setup" وجود ...






مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه ...





Home لوارم جانبی بازی>مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه بازی Granturismo. مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه ...






عینک #واقعیت_مجازی #سونی مدل #playstation VR به همراه ...





Feb 10, 2019- #عینک #واقعیت_مجازی #سونی مدل #playstation VR به همراه دوربین دانلود مستقیم از سایت #دیجیکالا.






باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - ...






باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle – B. با خرید این کالا 40 ... نوع دوربین سنسور حرکتی و عینک واقعیت مجازی مناسب برای ... کابل و شارژر نرخ بروزرسانی (Refresh Rate) 120Hz / 90Hz (با توجه به برنامه یا بازی در حال اجرا)





فروش اقساطی عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورعینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle را می توانید در طرح فروش اقساطی ... کنید و به مزایای آن نسبت به خرید اقساطی آگاه شده و به دوستانتان پیشنهاد کنید. ... 1 عدد دوربین PlayStation Camera-2 عدد دسته بازی PlayStation Move .... شرکت اسپیریاب در زمینه فروش نقدی و اقساطی قطعات یدکی خودرو و معدن کو (با همکاری ...





قیمت عینک واقعیت مجازی سونی PlayStation VR Bundle ...






رایگان - ‏در انبار موجود نیست
عینک واقعیت مجازی سونی Virtual Reality Glasses Sony PlayStation VR ... VR Bundle ساخت شرکت سونی بوده و قابلیت اتصال و انجام بازی با کنسول بازی ... مدل عینک واقعیت مجازی سونی: PlayStation VR Bundle; مناسب برای: PlayStation 4; نمایشگر: ... استریو هدست واقعیت مجازی سونی / هدفون استریو / دوربین سونی پلی استیشن ...





قیمت هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر سونی – Sony ...







رتبه: ۷۱۰ - ‏۸ رأیعینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین | سفید | سرویس ویژه ... SONY PlayStation VR With Camera با گارانتی |اصالت و سلامت فیزیکی با ...





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR - فروشگاه ...





هدست واقعیت مجازی «PlayStation VR» شرکت «سونی» مدتی است که راهی بازار شده و ... به‌وسیله‌ی دوربین مخصوص پلی‌استیشن ممکن می‌شود که باید به صورت مجزا تهیه شود. ... که هدست واقعیت مجازی سونی با ایکس‌باکس وان و دستگاه‌های دیگر هم کار می‌کند.






Sony PlayStation VR Bundle - سایمان دیجیتال





باندل واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR ... به همراه دوربین پلی استیشن، کنترلرهای PS Move می‌توانند حرکت دست‌های شما را ردیابی کرده و ... عينک واقعيت مجازي.






خرید عينک واقعيت مجازي سونی کارکرده (دست دوم) بسیار تمیز





مشخصات، بررسی و خرید پلی استیشن وی آر کارکرده ( دست دوم) با ضمانت سلامت ... خرید عينک واقعيت مجازی سونی مدل PlayStation VR کارکرده (دست دوم) .... کارایی این محصول به‌وسیله‌ی دوربین مخصوص پلی‌استیشن ممکن می‌شود که باید به صورت مجزا ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - ...





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle. دسته: play station, کنسول ... افزودن به سبد خرید. مقایسه · افزودن به علاقه مندی ها. اضافه شد! مشاهده لیست علاقه ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - digi ...





هیجان دنیای واقعیت مجازی با PlayStation VR Bundle چند برابر شده است.[PlayStation VR Bundle] با داشتن دو دسته move و camera که بصورت باندل عرضه شده است.






فروش عینک واقعیت مجازی+ مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی ...





جزئیات سازگار PlayStation 4 کلاس محصول پلی استیشن وی آر ساير قابليت ها – بهمراه ... مجازی+ مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه بازی Granturismo ... یک عدد دوربین/هدست VR/یونیت پراسِسور/هدفون استریو/دفترچه راهنما ...






عينک واقعيت مجازي سوني مدل PlayStation VR به همراه دوربين ...





نوع. عينک واقعيت مجازي. مناسب. PlayStation 4. ساير قابليت ها. - دارای صفحه‌نمایش OLED با سایز 5.7 اینچ. - سرعت به روز رسانی تصویر: 120 هرتز. - دارای میکرفون.






عینک واقعیت مجازی PlayStation VR - تک سیرو





خرید اینترنتی عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR وی آر مخصوص ps4 و قیمت انواع لوازم جانبی کنسول بازی سونی از فروشگاه اینترنتی تک سیرو ...






PlayStation VR bondle پک بازی و عینک واقعیت مجازی پلی ...







رتبه: ۴٫۴ - ‏۴۸ مرورVR bondle پک بازی وعينک واقعيت مجازي سوني - مرکزخرید - امروز قصد داریم با ... با به چشم زدن هدست PLAYSTATION VR وارد دنیایی جدیدی بنام دنیای مجازی خواهید شد. ... دوربین +. ۲ عدد دسته بازی. + بازی VR Worlds. + هدست PlayStation VR .... 0. مقایسه; پلی استیشن 4 اسلیم 500 گیگ ریجن 2 مدل Playstation 4 slim R2 500G 2116A ...





عینک واقعیت مجازی سونی پلی استیشن Sony PlayStation VR





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle سونی پلی استیشن عینک واقعیت مجازی سونی ... هدست واقعیت مجازی سونی به همراه دوربین Sony PlayStation VR.






باندل واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR - ساری مال





دارای میکروفون مناسب برای PlayStation 4. ... باندل واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR نمایش بزرگتر. باندل واقعیت مجازی ... این محصول 1. افزودن به سبد خرید ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - elfe





۸ مرداد ۱۳۹۸ - عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle – Digikala ... Sony PlayStation VR with PS4 Camera فروشندگان و قیمت … ... واقعیت مجازی «PlayStation VR» شرکت «سونی» مدتی است که راهی بازار شده و علاقه مندان به دنیای …






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle Sony ...





هيجان واقعت مجازي را نميتوان باور كرد. « play station VR bundle » اين هيجان را دو‌چندان كرده. با داشتن دو دسته‌ي move و camera نسل جديد شركت سوني شرايط براي ...






مشخصات،قیمت و خرید هدست واقعیت مجازی سونی پلی استیشن ...





آی‌آر. خرید Sony PlayStation VR Bundle با ضمانت اصالت کالا. ... عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle; ​; 1 عدد دوربین PlayStation Camera













تصاویر بیشتر برای عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربینگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d








بررسی بهترین انواع عینک واقعیت مجازی سال 2019 | پلازامگ





۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - علاقه به عینک واقعیت مجازی (Virtual Reality Glass) رفته رفته بیشتر می‌شود. ... عینک واقعیت مجازی وایو را تولید کرده که با استیم سازگار است، سونی هدست ... و همچنین استفاده از حسگرهای حرکتی داخلی و ردیاب دوربین خارجی تاحدود ... هدست واقعیت مجازی سونی پلی استیشن VR مدل CUH-ZVR1 Sony PlayStation VR ...






هدست واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR همراه دوربین و ...





بهترین قیمت هدست واقعیت مجازی سونی PlayStation VR، خرید هدست VR پلی ... از این هدست به پلی استیشن و هم‌چنین دوربین پلی استیشن نیز نیاز دارید و این عینک ...






مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه ...





جدیدترین مدل های کنسول بازی با بهترین قیمت , خرید اینترنتی مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین , مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - ساحی ...





نوععينک واقعيت مجازي; تعداد 1 عدد; مناسبPlay Station 4; کاربردهاPlayStation 4; قابليت شارژ شدن دارد; ساير قابليت ها- اقلام همراه :​1 عدد دوربین PlayStation ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - ...





هيجان واقعت مجازي را نميتوان باور كرد. « play station VR bundle » اين هيجان را دو‌چندان كرده. با داشتن دو دسته‌ي move و camera نسل جديد شركت سوني شرايط براي ...






عینک Sony PlayStation VR Virtual Reality به همراه دوربین + ...





خرید عینک Sony PlayStation VR Virtual Reality به همراه دوربین با بهترین قیمت و گارانتی 18 ماهه آروند - فروش عینک واقعیت مجازی vr در فروشگاه تکنوسان. ... Reality Headset with camera. عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle. ابعاد.






پکیج واقعیت مجازی سونی PlayStation VR Bundle - توسعه ...





پکیج سونی وی‌آر، دارای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن، دوربین، هدفون و یک عدد بازی می‌باشد. با این هدست واقعیت مجازی، حس جدیدی از دنیای بازی را تجربه کنید. ... کینکت و دوربین; عینک واقعیت مجازی; پنل صفحه نمایش 5.7 اینچی; رزولوشن 1920×1080 پیکسل; زاویه دید صفحه نمایش 100 ... کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Pro ...






فروش ویژه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR ...





۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - هیجان واقعت مجازی را نمیتوان باور کرد. « play station VR bundle » این هیجان را دو‌چندان کرده. با داشتن دو دسته‌ی move و camera نسل جدید شرکت ...






VR Playstation Launch Bundle ZVR2





این مدل از هدست PSVR سری جدید با قابلیت پشتیبانی مستقیم از HDR است و هدفون‌ها ... محصول جدید سونی پلی استیشن وی آر (Playstation VR) نام دارد و بعنوان یک وسیله ... هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر در ابتدا با نام پروژه مورفیس (Project ... علاوه بر خود کنسول پلی استیشن، شما به دوربین پلی استیشن نیز احتیاج دارید.






فروشگاه واقعیت مجازی وی آر بازار





هدست PlayStation VR پلی استیشن وی آر سونی ... هدست سامسونگ Gear VR 2017 گیر وی آر با کنترلر ... هدست نیومجیک مدل Newmagic Dream Vision Plus ... پرفروش ترین دوربین های واقعیت مجازی .... واقعیت مجازی از جمله هدست واقعیت مجازی، عینک واقعیت مجازی، لوازم جانبی واقعیت مجازی، دوربین 360 درجه و دوربین عکاسی سه بعدی، ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - ردکالا





۲۳ تیر ۱۳۹۶ - هدست واقعیت مجازی PlayStation VR شرکت سونی علاقه‌مندان به دنیای ... از این محصول می‌بایست به‌ همراه PlayStation Camera استفاده کرد که باید ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - آلتون





نوع : کینکت و دوربین عینک واقعیت مجازی ابعاد : 20.8 × 45.72 × 10.4 ... Rate) 120Hz / 90Hz (با توجه به برنامه یا بازی در حال اجرا) ورودی و خروجی هدست: HDMI, AUX, ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle ...





هیجان واقعت مجازی را نمیتوان باور کرد. « play station VR bundle » این هیجان را دو‌چندان کرده. با داشتن دو دسته‌ی move و camera نسل جدید شرکت سونی شرایط برای ...






پلی استیشن VR | YourGame.ir - PS4 XBOX خرید و فروش ...





۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - عینک وقعیت مجازی که سونی به تازگی در دو مدل 400 دلاری و 500 دلاری عرضه کرده است . ... پلی استیشن VR پلتفرم واقعیت مجازی سونی است. ... مجازی، یک هدفون، واحد پردازشی و سیم‌های اتصال پلی استیشن Vr است، مدل دوم که با ... شامل دو کنترلر Move، دوربین پلی‌استیشن و دیسک بازی Playstation VR Worlds می‌شود.






مقایسه تفاوت هدست های واقعیت مجازی Sony PlayStation VR و ...





۱ آبان ۱۳۹۵ - در این مطلب به مقایسه تفاوت هدست های واقعیت مجازی سونی پلی ... واقعیت مجازی تصمیم داریم تا به شما در انتخاب مدل صحیح و متناسب با نیازتان کمک کنیم. ... Vive در مقایسه با PlayStation VR شما را به دنیای مجازی نزدیکتری ... PlayStation VR را ردیابی کند، پس بدون نیاز به قرار دادن دوربین در ... پشتیبانی عینک.






مجموعه کامل Sony PlayStation VR Lunch Bundle Virtual ...





مجموعه کامل Sony PlayStation VR Lunch Bundle Virtual Reality واقعیت ... دو عدد کينکت به همراه یک دوربين ... عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle






آموزش راه اندازی پلی استیشن وی آر playstation vr - واقعیت ...





از جمله مدل هایی مثل HTC Vive، Oculus Rift و همچنینPlayStation VR اگر چه دنیای واقعیت ... برخلاف سایر سیستم ها،PlayStation VR با تمام وسایل مورد نیاز عرضه نمی شود. در حقیقت در بسته استاندارد این محصول حتی دوربین پلی استیشن که برای استفاده با هدست PSVR کاملا ... کنترلر DualShock 4 شرکت سونی ... عینک htc vive ...






با بهترین هدست های واقعیت مجازی 2018 آشنا شوید | فانیبو





۲۰ آبان ۱۳۹۷ - اگر به تکنولوژی‌های جدید علاقه‌مند هستید، شناخت بهترین عینک ها یا هدست های واقعیت ... تمامی این شرکت‌ها در تلاش هستند با تولید هدست های واقعیت مجازی VR با ... سنسورهای حرکتی، ردیاب و دوربین‌های خارجی به طور چشمگیری کیفیت .... هدست PlayStation VR سونی برای انجام پردازش، نیاز به یک کامپیوتر ثانویه دارد.






مشخصات و قیمت روز خرید و فروش Sony PlayStation VR With ...





در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات Sony PlayStation VR With Camera - مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین تا حد امکان از مشخصات فنی ...






باندل واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR - Welcome to ...





مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به... 20,640,000 ریال. بررسی ها. اولین فردی باشید که مرور خورد را مینویسید !






بررسی هدست PlayStation VR؛ رویای آزادی [به همراه بررسی ...





۲۰ آبان ۱۳۹۵ - بررسی دیجیاتو: هدست واقعیتِ مجازی Playstation VR ... اما با عرضه هدست سونی، بالاخره شاهد دسته بندی میان رده ای نیز هستیم ... اندازی هدست نیازمند یک کنسول پلی استیشن 4، دوربین پلی استیشن و ... ضمناً برخلاف آکیلس ریفت و HTC Vive، اشخاص عینکی هم می توانند به ..... برای مثال می توان به مدل GT72 و نسخه ی.






عينک واقعيت مجازي سوني مدل PlayStation VR — موبایل کوثر







رتبه: ۴٫۱ - ‏۷ مرورعینک واقعیت مجازی سونی مدل VR با کمترین قیمت ممکن به همراه لوازم جانبی و ... کارایی این محصول به‌وسیله‌ی دوربین مخصوص پلی‌استیشن ممکن می‌شود که باید به ...





خرید | فروش | کنسول، بازی‌ ویدئویی و آنلاین | ps4 | xbox ... - ...





عینک VR واقعیت مجازی ریمکس Remax RT-V03|کنسول، بازی‌ ویدئویی و آنلاین ... فوری. چت. عینک واقعیت مجازی VR box به همراه دسته (کنترل)|کنسول، بازی‌ ویدئویی ... دوربین واقعیت مجازیQuilo VR BOX|کنسول، بازی‌ ویدئویی و آنلاین|تهران_يافت‌آباد|دیوار ... vr سونی فول پک|کنسول، بازی‌ ویدئویی و آنلاین|تهران_سعادت‌آباد|دیوار.






پک عینک واقعیت مجازی مدل PlayStation VR | فروشگاه ...





عینک واقعیت مجازی پلی استیشن ، عینک واقعیت مجازی PlayStation ، مناسب ترین قیمت کنسول بازی ، عینک واقعیت مجازی مدل PlayStation VR Bundle ، عینک واقعیت مجازی مدل PlayStation. ... نرخ بروزرسانی. 120Hz-90Hz "با توجه به برنامه و بازی در حال اجرا" ... اقلام همراه. – دوربین PlayStation Camera – دسته بازی PlayStation Move






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - فروش 247





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle. Sony PlayStation VR Lunch Bundle Virtual Reality Headset. تاکنون کسی به این کالا امتیاز نداده است.






لیست قیمت عینک و هدست های مجازی در بازار - دلگرم






‎ریال ۹۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۹۷٬۸۵۰٬۰۰۰
۱ روز پیش - عینک واقعیت مجازی PlayStation VR به همراه دوربین باندل Worlds, 4,049,000 ... عینک واقعیت مجازی سونی مدل VR پلی استیشن-Full Bundle ...





ویترین طبقه بندی - 20Land





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین · جزئیات بیشتر. ناموجود. جدید. دسته بازی سونی Dualshock God Of War مدل Limited Edition مخصوص ...






هر آنچه که باید در مورد پلی استیشن VR بدانید - زومجی





۱۶ مهر ۱۳۹۵ - آیا درباره‌ی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR سؤالی دارید؟ ... هدست پلی‌استیشن VR و دوربین پلی‌استیشن نیاز ندارید و بسیاری از بازی‌ها با همان ...






باندل واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR | تکنولایف





عینک واقعیت مجازی سونی که با نام کامل Play Station VR میشناسیم، به واسطه پشتوانه ای بزرگ به نام کنسول پلی استیشن 4، دقیقاً همان محصولی است که ما را از دنیای ...






مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه ...





خرید مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه بازی Granturismo بهترین قیمت انواع لوازم ... خرید اینترنتی برچسب طرح نقش دوربین کد s70 ...






پلی استیشن 4 VR دوربین 5 بازی واچر کنترل سونی ...





پلی استیشن 4 VR دوربین 5 بازی واچر کنترل سونی. ... رنگ و مدل کالا ... هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر در ابتدا با نام پروژه مورفیس (Project Morpheus) ...






واقعیت مجازی ( VR ) - Apple NIC





باندل عينک واقعيت مجازی PlayStation VR به همراه دوربين عدم موجودی ... کیف عینک واقعیت مجازی سونی عدم موجودی ... sony-playstation-the-elder-scrolls-v--skyrim-vr.






باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR ZVR1 ...





باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR ZVR1 Bundle. ۰ تومان ... (Refresh Rate) 120Hz / 90Hz (با توجه به برنامه یا بازی در حال اجرا). ورودی و خروجی هدست.






عینک واقعیت مجازی سونی Sony Play Station VR with ...





عینک واقعیت مجازی سونی Sony Play Station VR with Camera. شناسه محصول: عینک ... گوشی موبایل هواوی مدل Huawei Y7 Prime 2018 ... کمپانی سونی در ابتدا با نام توکیو تسوشین کوگیو به عنوان یک شرکت تعمیرات رادیو و با ۸ کارمند کار خود را شروع کرد. .... کنسول بازی پلی استیشن نسخه محدود Playstation 4 Pro Spiderman.






عینک واقعی مجازی کنسول Playstation VR Full Pack camera ...





عینک واقعی مجازی کنسول Playstation VR Full Pack camera playstation move. 3,890,000 ... افزودن به سبد خرید ... دسته بازي پلی استیشن سوني مدل DualShock 4.






عینک واقعیت مجازی پلی استیشن Sony PlayStation VR - ...





از زمان معرفی PS VR در کنفرانس بازی سازان ٢٠١۴، سونی با استقبال بی ... مدل اول فقط شامل هدست، دیسک دمو از چندین بازی واقعیت مجازی، یک هدفون، واحد ... را با سیم شارژر آن به کنسول متصل کنید، گاهی با دوربین پلی استیشن تداخل پیدا می کند.






هدست سونی پلی استیشن PS VR | کالا100 - ماشین کنترلی





عینک و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن / Sony Playstation VR Headset / عینک وی آر سونی دارای قابلیت پخش تصاویر بصورت سه بعدی و با دارای نمایشگر 5.7 ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - آپادنا





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle ... اقلام همراه : ​1 عدد دوربین PlayStation Camera. 2 عدد دسته بازی PlayStation ... کابل رابط هدست PS VR ... نرخ بروزرسانی: (Refresh Rate) 120Hz / 90Hz (با توجه به برنامه یا بازی در حال اجرا).






سونی باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدلPlayStation VR ...





Sony CUH-ZVR۲ PlayStation VR Lunch Bundle Virtual Reality Headset. ... سونی باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدلPlayStation VR CUH-ZVR2 Bundle ... -نوع کینکت و دوربین , عینک واقعیت مجازی ... نرخ بروزرسانی: (Refresh Rate) 120Hz / 90Hz (با توجه به برنامه یا بازی در حال اجرا) ... متفرقه دسته بازی سونی مدل DualShock 4.






هر آنچه باید درباره واقعیت مجازی (VR) بدانید | پرونده؛ | بنیاد ...





۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - واقعیت مجازی یا Virtual Reality یک فن‌آوری‌ است که با کمک نرم‌افزار‌هایی، ... سگا جنسیس خود یک عینک واقعیت مجازی به نام SEGA VR Glasses طراحی کرد. ... هدست واقعیت مجازی سونی که فقط برای استفاده بر روی کنسول PS4 طراحی شده، ... برای سنجش تمامی این حرکت‌ها نیز نیاز به دوربین Playstation Eye هست که به ...






عینک واقعیت مجازی سونی پلی استیشن Sony PlayStation VR





فروش هدست واقعیت مجازی سونی PS VR برای PlayStation 4. ... شرکت سونی بوده و قابلیت اتصال و انجام بازی با کنسول بازی PlayStation 4 را دارد. ... سونی پشتیبانی میکنند اما برای هیجان بیشتر باید از دسته های Move و دوربین ps4 استفاده کنید. ... در مجموع هدست واقعیت مجازی سونی را میتوان از لحاظ نرم افزاری قوی ترین مدل بازار ...






لیست کامل کنسول بازی | فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل ...





بازی Uncharted 4: A Thief's End مخصوص سونی پلی‌ استیشن PS4. تومان۱۳۵,۰۰۰ ... عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین. هدست واقعیت مجازی ...






دوربین پلی اسیتشن و عینک واقعیت مجازی | آسیاوند





خرید مجموعه دوربین پلی استیشن و عینک واقعیت مجازی PS4 1 533x400 دوربین پلی اسیتشن و ... عینک واقعیت مجازی / هدست سونی وی آر با ابعاد 18.7*18.5* 27.7 و وزن 610 گرم یک ... نمایشگر داخلی عینک Sony PlayStation VR دارای ابعاد 5.7 اینچ با قابلیت ... دسته پلی استیشن 4 رنگ آبی مدل Sony PS4 DualShock 4 Controller.






لوارم جانبی بازی - Welcome to SP ShoppyStore





24,150,000 ریال. افزودن به سبد خرید · مشاهده سریع. availability: موجود است. مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه بازی Granturismo. مشاهده سریع.






فروش Sony PlayStation VR | فروشگاه پلی استیشن ۴







رتبه: ۴٫۲ - ‏۱۲ مرورتمامی بازی های PS VR به دسته Dualshock 4 که همراه تمامی PS4 ها عرضه شده است ، ... کاربران میتوانند از محتوا در صفحه مجازی تا ٢٢۵اینچ در فاصله ٢.۵متری بهره ... مشخصات فنی مدل قابل فروش PS VR .... bandle که با movie + camera + game هستو خریدم ۱.۷ بعد شما چطور میدید ۳ ت؟ ...... BOBOVR Z4 3D VR Virtual Reality Headset.





عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR - خانه





۶ ساعت پیش - خرید عينک واقعيت مجازی PlayStation VR به همراه دوربین باندل Worlds ، لیست قیمت عينک واقعيت ... باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدل ...






مشاهده کالای :مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل ... - بانی لاین





بانی لاین | مشاهده کالای مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین | :Sony PlayStation VR With Camera.






مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه ...





تماس با ما. Maecenas euismod felis et purus consectetur, quis fermentum velition. Aenean egestas quis turpis vehicula. Add: فروشگاه کالا مال دیجی, بخش مرکزی ...






قیمت عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR - اسک





هدست واقعیت مجازی پلی استیشن PS VR به... تضمین اصالت کالا، ... هدست واقعیت مجازی سونی Sony Playstation VR Virtual Reality Headset. تضمین اصالت کالا، 7 ...






مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه ...





مشاهده مشخصات و خرید آنلاین مجموعه عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین با بهترین قیمت از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی.






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین ...





خرید اینترنتی عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR به همراه دوربین و قیمت انواع لوازم جانبی کنسول بازی سونی از فروشگاه آنلاین . جدیدترین مدل‌های لوازم ...






قیمت و مشخصات عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation ...





۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - قیمت و مشخصات عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle ... با داشتن دو دسته‌ی move و camera نسل جدید شرکت سونی شرایط برای ...






چگونه سیستم پلی استیشن VR را راه اندازی کنیم؟ - PSPro





۲۷ مهر ۱۳۹۵ - بررسی نحوه راه اندازی سیستم واقعیت مجازی پلی استیشن VR. ... VR راانتخاب کرده و با انتخاب گزینه Adjust PS Camera، دوربین را تنظیم کنید. ... اگر عینک می‌زنید، هدست را به گونه‌ای تنظیم کنید که به راحتی روی عینک شما قرار ...






عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle - فیدیا





۴ بهمن ۱۳۹۷ - عینک واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR Bundle از یک صفحه ی نمایش Full HD بهره می ... بازی ترسناک با عینک واقعیت مجازی OCULUS RIFT.






MHL VGA مخصوص همه گوشی های MHL ساپرت | فروشگاه ... - ...







رتبه: ۴٫۸ - ‏بازبینی توسط مشتریان دیجیک - ‏موجود در انبارMHL VGA مخصوص همه گوشی های MHL ساپرت دارای یک تبدیل 5 به 11 است و به همه گوشی و تبلت های MHL ساپرت در نوع 11 پین سامسونگ و 5 پین گوشی های HTC و ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری